Latest Movie :

Revolucion de Amor - Romantic Style (2012) [LNG-Djs]

Revolucion de Amor - Romantic Style (2012) [LNG-Djs]

Tracklist:
 01 Revolucion de Amor - Reggaeton Mix- RDRS DJ.AbDIeL 2012
 02 Marcos Yaroide - Dejame Entrar - Rmx 2012 - DJ YOO
 03 Nazareos - Enamorado Remix 2012 - DJ YOO
 04 Linaje Escogido - Es Algo Que Remix - Dj Rodolfo 
05 Daigo & Ckred ft. Jabriel - Enamorado De Ti - Dj Rodolfo
 06 Alex Campos - Lenguaje de Amor Rmx Electro - Dj Rodolfo 
07 Rodolfo El Cantante - Entre Tu y Yo - NcRecords Dj Niko®
 08 Memo Y Ungido - Quiero Decirte Que Te Amo - NcRecords Dj Niko® 
09 Andy Hunter - Stars NC Club Mix - NcRecords Dj Niko® 
10 Red Boy - Eres tu Romantic remix - NcRecords Dj Maick 
11 Linage Escogido - Me Enamore de Ti Remix - Dj Henry
 12 Yariel y Omy - Romantic Style Remix - Dj Henry 
13 Leo - Llamo a tu Telofono Fucion Remix - Dj Pepito 
14 Nito - Relacion Perfecta Remix - Dj Pepito 
15 Romantic Style - Fusion mix - Dj Pepito
 16 Sur Flow Reggae - Me Enamoro Rmx - DJ Nelson 
17 Triple Seven Entre Tu Y Yo Remix - Armando Diaz 
18 Harold El Guerrero - Tu Amor Me Hace Bien Remix - Eddy Fazter
 19 Poemas Romantico mix Edition 2012 - Dj Macs 
20 Valentine's Day house mix megamix - Dj kairos
 21 Bonus Amor Santo Remix - Dj Andres Chala

Descarga 

Uploaded.to

 Depositfiles

4Shared 

Este aporte es Gracias a los amigos de 



Share this article :

Publicar un comentario

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Juventud Cristiana - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger